Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení ekonomické situace vybrané soukromoprávní korporace a návrhy na její zlepšení
Partlová, Jana ; Ing.František Janáč, Ph.D. (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti VENTILÁTORY, s.r.o. v letech 2013–2017. Pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy je zhodnoceno vnitřní a vnější prostředí společnosti a její finanční situace. Na základě zjištěných výsledků z provedených analýz jsou navržena opatření, která vedou ke zlepšení identifikovaného stavu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Bartošic, Zbyněk ; Štefanová, Kateřina (oponent) ; Janíčková, Nikola (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na způsoby hodnocení finanční situace podniku. V teoretické části je charakterizována finanční analýza, její uživatelé, zdroje a jednotlivé ukazatele. Dále jsou vymezeny metody strategického hodnocení podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Antech, spol. s r.o., účetní podklady jsou v souladu s teoretickými východisky vypracovány a vyhodnoceny. Závěrem jsou předloženy návrhy na řešení současného stavu společnosti.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Polická, Radka ; Janáč,, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje podnik podle vybraných ekonomických metod. V teoretické části jsou objasněny jednotlivé metody. Zejména metoda PESTEL, Porterův model pěti hybných sil, model 7S firmy McKinsey a Kralickův Quick Test. V praktické části jsou tyto metody aplikovány a výsledky jsou zaneseny do matice SWOT analýzy. Na základě zjištěných výsledků jsou formulovány návrhy na zlepšení situace v podniku.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Volánková, Nikola ; BA, Renata Šrámková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práca spočíva v hodnotení ekonomickej situácie zvolenej spoločnosti s ručením obmedzeným (ďalej len „PODNIK“) a vytvorení návrhov na jej zlepšenie. Podnik funguje v odvetví priemyselnej filtrácie a vyrába technologické celky na zákazku. Prostredníctvom strategickej analýzy sú vyhodnotené externé a interné faktory vplývajúce na podnik. Na základe vyhodnotenia jednotlivých faktorov sú spracované príležitosti a hrozby podniku a jeho silné a slabé stránky. Výsledky analýz sú ďalej rozpracované a na ich základe sú vytvorené návrhy riešení pre zlepšenie ekonomickej situácie.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Linha, Alois ; Ing.Kateřina Slezáková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na ekonomické zhodnocení podniku ABC s.r.o. Tento podnik působí ve zpracovatelském průmyslu, kde vyrábí kovové konstrukce a další kovové výrobky na zakázku. Pomocí externích analýz jsou zjištěny příležitosti a hrozby a na základě interních analýz jsou zjištěny silné a slabé stránky podniku. Na základě identifikace těchto skutečností jsou podány návrhy a doporučení na zlepšení zjištěného stavu podniku.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Podnikatelský záměr pro založení firmy
Koukal, David ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje podstatná teoretická východiska nezbytná pro sestavení podnikatelského záměru a zároveň pak představuje sestavení reálného podnikatelského plánu, který bude zaměřen na zřízení nové společnosti KK-TECH s.r.o., jež bude nabízet komplexní úklidové služby. Stěžejní částí práce je analýza trhu, na který bude společnost vstupovat, a dále marketingový a finanční plán. V práci využiji především poznatků získaných během studia a dále také poznatků, které jsem získal díky působení v daném oboru.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Černý, Radim ; Svoboda, Marius (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení finanční situace vybrané společnosti za účetní roky 2014 až 2016 a z toho vyplývající návrhy na její zlepšení. Práce obsahuje teoretický rámec, charakteristiku konkrétní společnosti, její strategickou analýzu včetně analýzy finanční a formulovaný návrh vlastního řešení pro zlepšení aktuálního stavu.
Hodnocení ekonomické situace zvolené soukromoprávní korporace pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Vondráček, Jiří ; MBA, Radek Pivoňka, (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti, která poskytuje účetní a daňové poradenství. Analýza současného stavu je provedena pomocí ekonomické analýzy, která prostřednictvím analytických metod zkoumá vnitřní a vnější prostředí společnosti, a také její finanční situaci. Práce obsahuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení identifikovaného stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.